Related Posts with Thumbnails

lördag 20 november 2010

Suck!

Inte för att jag var supersugen men ändå känner jag mig lite övergiven när vännerna väljer annat istället. Eller andra ska jag väl säga men jag missunnar ingen att få mysa i soffan en lördag kväll. Nääää, tro inte det!

Lika bra för min plånbok att det inte blev någon utgång för det var inte så mycket kvar när jag tittade efter. Det är konstigt det där att det alltid är så mycket månad kvar i slutet av lönen. Men jag är glad att jag har pengar kvar för det har jag ju inte varit bortskämd med sista tiden så även om det bara är några ursla hundringar så känns det hur bra som helst.

Tänkte jag skulle ha ett mission nästa vecka. Sista veckan i Uppsala på hotellet och på torsdag lagom till vi åker hem kommer lönen. Varje dag på hotellet får vi matcheckar att äta för och nu har jag kommit upp í hundra kronor om dagen. Så jag tänkte helt enkelt utmana mig själv nästa vecka och inte göra av med ett öre utan försöka leva på det som är gratis. Frukost får vi ju och den där checken räcker ju till mat och nån kaffekopp så jag ska helt enkelt se om jag kan komma undan utan att handla något utöver det.

Jaha... vad blir mitt mission i kväll tro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar