Related Posts with Thumbnails

onsdag 17 november 2010

The day so far!


* Missade frukosten
  (sängen var för skön)

* Två möten avklarade varav ett var med en kund som hette Dag och natt i efternamn.

* Suttit på ett café med en kopp kaffe i en timmes tid
  (väntandes på nästa möte)

* Pratat med mamma i telefon i en timme
  (samma timme som jag drack kaffe på café)

* Suttit i ett servicehus och tittat på pensionärer och funderat på om de får ligga mer än mig
  (detta medan jag väntar på hon som hette Dag och natt)

* Skitit i Knivsta kommuns kommunhus.
  (Eller säger man skitit "på")

* Konstaterat att jag har en ganska söt näsa i profil.

* Nästan kört in i röven på en grön Jaguar
  (detta var i samband med när jag i backspegeln konstaterade att jag hade en söt näsa i profil)

* Hittat tre nya gråa hårstrån
  (men detta i hissens spegel, inte i backspegeln)

* Funderat på varför det måste finnas så mycket speglar överallt.

* Tagit en kaffe med kollegan hockeyfrillan
  (tror jag måste byta namn på honom)


Ja det var väl det hela so far.

Nu mera jobbe!

6 kommentarer:

  1. Dag och Natt är väl en kungasläkt till och med...

    SvaraRadera
  2. Din näsa? Har du inte märkt det förrän nu? Det har vi konstaterat för länge sedan!

    SvaraRadera
  3. Ja namnet var över tusen år i alla fall sa hon.

    Näää jag har väl inte kollat in min näsa så noga :o)
    Blev mest glad att jag är nöjd med nåt jag ;o)

    SvaraRadera
  4. Dag och Natt är Sveriges äldsta släkt, eller ätt som det så fint heter...;) Brukar vara med som fråga i korsord men kul att dom finns på riktigt... Kram!

    SvaraRadera
  5. Du kan konsten att uttrycka dig du.

    SvaraRadera
  6. Ja det gör de tydligen Mattias för jag har hennes underskrift på en order :o)

    Hahaha är du ironisk nu Sebastian. Fult att driva med gammalt folk ;o)

    SvaraRadera