Related Posts with Thumbnails

onsdag 24 november 2010

Petti den lilla slottsfrun!

Sängen var så underbart skön att jag sov över frukosten men sånt är inga problem när man bor så här. När jag kommer in till slottet (ja jag bor ju i den lilla flygeln utanför) så möts jag av personalen som hälsar mig godmorgon och erbjuder mig smörgåsar och kaffe att ta med ut på rummet och hon följer med ut i den lilla kortärmade i snöstormen och håller upp dörrar åt mig. Gud så här skulle jag kunna bo jämt.

Idag blir det tillbaka in till stan och checka in på det vanliga Scandic igen sista natten innan hemfärd i morgon. Men först har jag ett antal kunder att jaga in.

Hoppas ni får en underbar dag, för idag tänker i alla fall jag ha det. När den börjar så här kan ingenting gå fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar