Related Posts with Thumbnails

lördag 13 november 2010

Morgonstånd har guld i mun....

...menar jag ju givetvis inte utan MORGONSTUND har massor av guld och silver i sin lilla mun. När jag får sova så länge tills jag vaknar av mig själv... eller ja kanske det var för att en hund satt och stirrade på mig, men i vilket fall gör det hela min dag så mycket bättre. Jag kommer aldrig hur länge jag än lever att bli en morgonmänniska. Aldrig att jag blir en sån där pigg pensionär som går upp klockan fyra för att möta tidningsbudet och dricka dagens första kaffe kl 04,30 NEVER!

Nu ska jag städa sen bär det av till Falun!

7 kommentarer:

  1. Haha.. Säg inte för mycket.. Vänta tills du blir mamma.. Då ändras nåt i ens kropp och att få sova till 8.30 är sovmorgon.. Haha.. Men nåt halv fem finns inte på världskartan.. Haha

    SvaraRadera
  2. Mamma????
    För mig är det DET som inte finns på världskartan just nu.

    Behöver man inte en karl till det ;o)

    SvaraRadera
  3. Nej du behöver inte ha en karl för att bli med barn. Provrörsbefruktning är det ju många som väljer numera.

    Angående det där om pensionärstider så kan du ju inte nu bestämma hur du lär vara som pensionär eftersom det är ett tag tills dess. :)

    SvaraRadera
  4. Nej Alex du har rätt, fast de där små grodynglena måste ju komma från någon. Kan du skicka ett rör kanske sen om jag skulle bli sugen ;o)

    Och det går snabbare än vad man tro, TJOFF TJOFF så är jag 65 bast och kan stämpla ut men nopp, never att jag kommer bli morgonpigg.

    SvaraRadera
  5. Det är inte alla som ska ha barn,eller skulle ha barn,det vill till att man släpper taget om sig själv,så ge fan idet.

    SvaraRadera
  6. Ge fan i vadå? I att skaffa barn eller?

    SvaraRadera