Related Posts with Thumbnails

torsdag 11 november 2010

Och så kom då vintern till slut...

...och även om jag inte var och tog emot den hemma i Gävle så var det den som tog emot mig när jag idag kom hem för som vanligt är det mer vinter i Gävle än någon annanstans. Snödjupet är djupare, snövallarna är högre och kylan känns helt plötsligt ännu mer isande. Så välkommen vintern!

Det är skönt att vara hemma igen men jag önskar att den där städningen liksom kunde sköta sig själv men hur många hokuspokus och simsalabim jag än uttalar så händer inte ett skit. Jag får inse att jag får tillbringa en fredag och lördag med att städa. Suck...

Ja... det var väl det hela. Inget nytt som skett här under solen.

3 kommentarer:

  1. men vem är det som stökar till i veckorna när du inte är hemma? :p

    SvaraRadera
  2. Ja du det undrar jag också ;o)

    Nää men hade jag bara tagit tag i att städa undan på helgen så hade jag ju sluppit det där när jag kommer hem nästa gång.

    Fattar inte hur jag hinner ställa upp så när jag aldrig är hemma :o(

    SvaraRadera
  3. men då srädar du nu, o så håller du det fint hela helgen,så är det fiiint nästa helg!
    det är SÅ lätt :p

    SvaraRadera