Related Posts with Thumbnails

tisdag 16 november 2010

Måste, vill, borde...

...men jag ligger bara här i sängen och kommer mig inte för någonting. Jag somnade sent igår, fick inte de timmars sömn jag behövde. Är som Skalman med sin mat-och-sov-klocka och får jag inte sova tillräckligt länge blir jag grinig. Eller som nu bara slö och loj. Jag är kaffesugen men borde inte dricka det så här sent. Jag är kissenödig men är för trött för att gå upp ur sängen. Jag är godissugen men har troligtvis fått i mig nog med fett idag eftersom min hunger var i våldsammaste laget i kväll när jag och mina kollegor tre skulle äta så jag mulade in hotellets stora hamburgare på två röda. Jag är törstig efter de salta pomesfritsen men av samma anledning som det inte blir något kissande blir det heller inget drickande.

Om jag väljer att göra två av de sakerna jag behöver/är sugen på vad ska jag välja då?

Det får nog bli att pissa, dricka och sen sova.

Soo looooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar