Related Posts with Thumbnails

tisdag 9 november 2010

Snöstorm men här inne...


...är det varmt och skönt. Sitter i sängen och har jobbat hela dagen härifrån. Det innebär att jag fortfarande inte kammat mig, inte hoppat ur myskläderna och inte ens borstat mina tänder. Men säljer gör jag och bokar besök för fullt. Det börjar bli ont om tid. Vi har två veckor kvar i Uppsala och jag har ett X antal ordrar kvar att få in men det är hopplöst att få tag på folk ibland. Men högen blir mindre och mindre så det går åt rätt håll i alla fall.

Ska snart ta tag i mig själv, gå ut en runda med Jocko i snöstormen som härjar utanför fönstret. Mat kanske det är dags att äta också. Några samtal till sen är jag nöjd för dagen.

Det är i alla fall bioväder. Vi får väl se om det blir i kväll. Några tips om vilken vi ska se?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar