Related Posts with Thumbnails

tisdag 16 november 2010

Porrsurfa!

Ja det känns nästan som det är det jag ägnat de sista timmarna åt för jag blir i alla fall nästan lika uppspelt och upphetsad. Jag har klickar runt på sida efter sida och jag känner ett sug i magen och jag vet precis vad det är som tänder mig. Jag vet direkt när det är något som jag vet skulle kunna få mig till himlen. En blick räcker och jag känner kemin mellan oss direkt. Blir liksom skakig i kroppen och det vattnas i munnen och jag känner ett enormt behov av att jag behöver det där just precis NU!

Jag snackar om SKOR!! Tror jag skulle kunna lägga en förmögenhet på skor men nu har jag ingen sådan så jag får fortsätta att porrsurfa runt på diverse sidor och dregla över de paren jag så gärna skulle vilja ha i mina ägor.

Tradera är ju ett bra alternativ då men det är lite som när man går på IKEA. Åhh titta vilka billiga ljus, nä men guuud så billiga handdukar och tittar där... lite servetter behöver man ju alltid. Så kommer man fram till kassan och helt plötsligt har de där 20 kronors ljusen förvandlats till ett belopp på ca 2000 kr. Vad hände liksom? Jag skulle ju bara ha lite värmeljus och servetter!! Ungefär så är det på Tradera. Åhh titta, ett par skor för bara 50 kronor och kolla där är ett par som jag klickade hem för 1 krona. Jahaa det var frakt också för 60 spänn och ojdå nu har jag klickat hem skor för 1000 kr i ett naffs.

Ja ni fattar!

I vilket fall har jag tränat i kväll med kollegan P i hotellets gym och jag varken fick en hantel i huvudet eller trillade av löparbandet. Däremot såg jag nog ut som en gravid strandad säl när jag gjorde situps på Pilatesbollen men det är en annan historia!

Godnatt på er rumpnissar och vildvittror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar