Related Posts with Thumbnails

torsdag 2 september 2010

Borta bra...

... men hemma bäst. Efter två gjorda affärer och lunch med ena kollegan satte Jocko och jag oss i bilen och begav oss hemåt Gävle igen. Och precis lika skönt som det är att återförenas med familjen är det lika skönt att återförenas med bästa vännerna. Det är ju liksom de som är min familj nu när min egen inte finns på nära håll. Så när jag slängt in hunden och väskorna hemma åkte jag och fikade med M&M och Azita mötte upp och drog med mig en runda på stan. Så skönt att få träffa mina bästa vänner igen.

Jag har mycket energi i kroppen efter att ha latat mig på ett hotellrum utan allt för långa promenader så jag tog hunden med mig på en långtur och jag tror både han och jag behövde det. Nu är det soffan som gäller och TWO and a half man. Orkar inte mycket mer just nu...

Jocko och jag på väg hem!

4 kommentarer: