Related Posts with Thumbnails

onsdag 15 september 2010

Onsdagsblues!

Lämnar Uppsala bakom mig med ännu mer avslut i portföljen och milen hem går snabbt och snart har jag slängt benen i soffan, fått i mig resterna av maten sen helgen och sköljer ner det sista av den här onsdagen med vin. En mjuk och behaglig känsla infinner sig i min kropp och det är skönt att vara hemma några dagar tidigare än vanligt.

I morgon åker jag till Falun igen och jag kommer kombinera nytta med nöjen. Kanske en famn att krypa in i, ett bröst att få somna på och tanken på att kanske få vakna och smeka den där kinden igen gör mig varm. Har försökt att inte tänka för mycket eller att längta men nog har jag sett tillbaka några ögonblick på helgen och insett att jag gärna får lite mer av det där.

Nu ska jag fortsätta njuta av den här kvällen, dricka kaffe och se fram emot i morgon!

1 kommentar: