Related Posts with Thumbnails

lördag 4 september 2010

Än skiner solen...

...och det känns som jag vill suga ut musten ur varenda liten solstråle som fortfarande orkar sprida lite sensommarvärme över mitt allt blekare ansikte.

Efter alla timmar inomhus med loppisförsäljning kändes det som både jag och hunden behövde luft och lite motion så det fick bli en långpromenad runt parken.

Nu har jag lite att ta tag i inför morgondagens försäljning. Rensa ut lite till för det finns hur mycket som helst jag skulle kunna sälja av och just nu behövs alla pengar jag kan få in. Helst skulle jag vilja gå ut och äta med Azita eller suttit på en bar och sippat på vin och tittat på folk men pengarna måste gå till mat nästa vecka när jag åter igen ska bege mig iväg på jobb och bo på hotell och det blir att äta ute varje dag. Nästa vecka är det Falun och Borlänge med omnejd som ska besökas.

Hur många läsare har jag därifrån tro? Säg hej vet jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar