Related Posts with Thumbnails

torsdag 30 september 2010

I natt jag drömde något som...

....jag aldrig drömt förrut!!

Eller jo det har jag men nu går ju sången så!
Jag har en återkommande dröm om att jag har mitt långa hår kvar och jag antar att det är någon inre längtan efter att få ha långt hår igen. Nu hittade jag ingen bra bild på hur långt det egentligen var precis innan jag klippte av det men ni fattar grejen.

Jag drömmer om att jag kan fläta det, sätta upp en knut eller en hög hästsvans. När jag hade långt hår älskade jag att experimentera och tyckte det var roligt att sticka ut lite. Det var kul att som 30+ gå omkring med två råttsvansar men det jag gillade mest var att göra såna där prinsessan Leja knutar. Ni vet två bullar, en på vardera sida om huvudet.

Suck vad jag saknar mitt långa hår just nu!

7 kommentarer:

  1. Aaaah! Så'nt där får du ju inte berätta! Nu kommer jag ju inte att kunna sova i natt... Måste duscha kallt hela kvällen...

    SvaraRadera
  2. Men lilla gumman....stavningen.... ;-)

    SvaraRadera
  3. Hahaha stavningsprogrammet kollar tydligen inte överskriften :o)

    Tack magistern!

    SvaraRadera
  4. men spar ut!

    jag trivs bäst med två flätor. det är kanske fel att ha det när man är 36? isf är jag gärna fel :)

    SvaraRadera
  5. Jag har inte fått ett skapandes grann gjort på hela dagen... har bara tänkt på Petti i kanelbullefrisyr hela dagen! ;-)

    SvaraRadera
  6. EBUN jag håller på och nää det är INTE fel med flätor. Jättefint ju!

    Hahaha Wille du är söt du. Ska se om jag inte hittar en bild på mig med kanelbullefrisyr i nån gömma only for YOU :o)

    Kram på er!

    SvaraRadera