Related Posts with Thumbnails

torsdag 23 september 2010

Precis så...

...och därför blir det bra denna dagen tiden med mina vänner. Mattias som kom och förgyllde min dag med att få skratta och en runda med Azita i diverse klädbutiker där vi pillar på allt vi vill köpa när vi får råd. Sen kommer det bli ganska mysigt att få värma resterna från min pizza igår och jag tror faktiskt jag ska slå på stort och trycka i mig några Ballerinakex till kvällskaffet senare.

Att jag sen vet att jag har en mysig lördag med världens finaste sällskap att se fram emot gör inte det hela sämre direkt. Kanske jag inte borde... men jag längtar!

Ähh skit samma.... jag längtar så mycket jag vill!

Sådetså!!

5 kommentarer:

  1. Jag fattar inte, varför borde du inte längta?

    SvaraRadera
  2. Ja.. jag vet inte riktigt. Försiktig, rädd och kanske lite orolig att skrämma iväg.

    Och hur vet man att det är okej att längta när man inte riktigt vet var man står, när allt är nytt, när saker inte är så enkla som de kanske borde vara??

    Många frågetecken...

    SvaraRadera
  3. skit i vågskålen.
    hur ofta tror du att man hör :att man blir längtad efter.
    kör ditt race, hänger han inte med så är det inte dina problem.
    Enkel matematik. eller hur!
    Din styvfar

    SvaraRadera
  4. Ja du har rätt!
    Varför behöva hålla inne på sina känslor och tankar?
    Kan han inte ta det är det som du säger inte mina problem :o)

    Men jag har en känsla av att det ÄR okej att längta efter honom!

    Kram

    SvaraRadera
  5. tack Petti,,, för dina fina ord och alla dina fina inlägg,,, jag lånar av dig igen,,,

    Kram Onkel,,,

    SvaraRadera