Related Posts with Thumbnails

måndag 27 september 2010

Är det befogat...

...att tråna efter ett par gummistövlar som kostar runt tusingen??

Nää mamma jag frågar INTE dig!!

Im a sucker for HUNTERs ursnygga gummistövlar och sen jag fick kassera mina röda Noa Noa gummistövlar är jag i behov av ett par nya som jag kan plaska runt i höstregnet med. Har hittat sprillans nya på Tradera för runt 600 kr och då kan man få vilken färg man vill.

MEN... jag har även hittat ett par nästan helt nya ROSA som ligger under 100-lappen så de ska jag allt hålla koll på. Fast snyggast tycker jag nog ändå de klassiska svarta är som alla kändisar har på sig på leriga festivaler. Nu är ju inte jag en festivaltjej men nog hade ett par snygga Hunter suttit fint på mina små fossingar!

Fööörlåt mamma!!

5 kommentarer:

  1. Du skulle bara våga!!!!!

    Från vem tror du?

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag lovar mamma!
    Inga gummistövlar för 1000 kr.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Dessa har absolut billigaste HUNTER, tyvärr inga svarta original... billig frakt också =)Kram!

    SvaraRadera
  4. Glömde ju länken... http://www.thehut.com/10085522.html

    SvaraRadera
  5. Åhh tack!
    Ska genast kolla in det!

    Kram

    SvaraRadera