Related Posts with Thumbnails

fredag 24 september 2010

Fredag!


Vi har skrattat som tokar idag jag och kollegan J av alla dumma ideer och fjanterier och jag kommer sakna henne jättemycket på jobbet nu när hon lämnat oss. Vem ska jag nu rapa i kapp med och äta chokladpudding med på IKEA? Det kommer bli jättetomt utan henne. Fast nu har hon ett minne för evigt från mig för idag har jag tagit hål i hennes öron. Med en isbit och en nål. Nääää.... såklart jag inte har. Jag är utbildad och tar hål i öra, näsa och navel så i kväll kom hon hem till mig och lät mig få skjuta i små pärlor i hennes små söta öron så nu har hon som sagt minne för livet från mig!

Idag var det även mitt nionde besök hos psykologen och nu börja vi närma oss en lösning. Jag vill inte gå in närmare på det för det känns lite väl privat men det känns otroligt skönt att det börja lätta och liksom få en slags "diagnos". Det låter kanske konstigt för jag är ju inte sjuk på något sätt (ja inte mer än alla andra) men att få sätta namn eller ord på saker och ting som jag inte förstått känns bra. Att få en förklaring till varför och få någon slags handlingsplan som kan göra mig starkare, helare och få mig att inte längre stanna kvar i invanda mönster. Det är bra och jag mår bra av att veta att det finns en lösning!

Efter mötet träffade jag mina bästa vänner och det var precis vad jag behövde. Få skratta och prata lite skit. De här killarna gör mig alltid lika glad!

 Micke, singel och gillar lite perversa tjejer.
Ja det är hans egna ord och jag lovade att skriva det.
Gärna strypsex!
 Magnus vill inte ha "bullmammor" också hans egna ord.
Hon ska klä sig kvinnligt och en ha en fin trekant!
Mattias däremot är helt normal!

5 kommentarer:

  1. haha.. Mattias är däremot helt normal :´)

    SvaraRadera
  2. Hihi ja vad jag vet i alla fall!

    SvaraRadera
  3. åh, vilka fina och vältatuerade kompisar du har... :P

    SvaraRadera
  4. vadå vill ha en trekant? jag vill väl inte ha nån trekant, men en rodeonbuske till jul vore nått det.

    SvaraRadera