Related Posts with Thumbnails

tisdag 7 september 2010

Sovit som en prinsessa...

...och vaknade upp med den här ljuvliga varelsen brevid mig som kysste mig godmorgon och lät mig få krypa in i hans famn och dra in hans härliga doft i mina näsborrar.... Eller kanske inte!

I vilket fall har de underbara kingsizebäddar på det här hotellet så en sån där kropp skulle lätt få plats. Sovit som en liten griskulting och hade gärna kurat lite till när klockan ringde men eftersom jag lovat att äta med kollegorna pallrade jag mig upp. Det var även hundra tyskar som hade samma tanke så det var trångt vid frukostbuffen och vad är det för fel på tyskar som tror att alla förstår deras språk för ALLA som pratar med en pratar tyska och jag bara ler fånig och nickar för jag verkar tydligen vara den enda som inte förstår tyska.

Möttes av första sidan på DI att vår VD fått sparken i helgen och han är tydligen lika förvånad som oss andra. Tycker det är jävligt synd för det var en bra kille. Inte bara för att han är från Gävle utan för att han var jävligt ödmjuk och höll sig gärna på golvet med oss vanliga arbetare och satt inte bara bakom sitt stora skrivbord. Men han fick tydligen en rejäl fallskärm så han kan nog sova gott ändå.

Så mina vänner, nu tar vi väl tag i den här dagen. Hunden är rastad och matad så nu är det bara jag som ska fixas till sen bär det av ut i Dalarna för att jaga pengar.

Ha en bra dag vad ni nu än tar er för!

4 kommentarer:

  1. När tog du den bilden av mig? Vi har ju aldrig delat säng. ;)

    SvaraRadera
  2. måste erkänna att jag är lite avis på dig som får bo på hotell så mycket! finns både fördelar och nackdelar förstås men mmmm de där lakanen. (som alla andra har gjort en massa yuckie stuff i... mmmm)

    SvaraRadera
  3. Hahaha när du sov Sebastian smög jag in ;o)

    Ja du Aurora, det är inte helt fel med renbäddade sängar och en härlig frukostbuffe!

    Jag kan ju lika väl ligga på hotellrummet ensam som att ligga hemma själv. Här slipper jag städa också :o)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hmm ska nog börja kontrollera att dörren är låst lite bättre om kvällarna ;)

    SvaraRadera