Related Posts with Thumbnails

lördag 4 september 2010

Godmorgon...

...era pösmunkar, raggmunkar och rumpnissar!

I natt drömde jag om min bäste vän Mattias. Vi var förälskade och blev liksom tillsammans. Det är kanske som mamma säger att jag har världens finaste kille mitt framför ögonen och ibland önskar jag nästan att vi kunde bli förälskade i varandra för jag vet ju redan det där. Han ÄR världens finaste. Men sånt där styr man ju som sagt inte över. Jag älskar honom... men som vän!

Nu ska jag göra mig klar för helgens första av två dagar med loppis. Jag kommer att få besök av kollegan J och jag hoppas även Azita kommer förbi en stund. Skönt med lite sällskap för det kan bli lite långtråkigt i perioder om det är lite folk.

Håll tummarna nu för lite bra försäljning!

1 kommentar:

  1. Go morron! :)
    Jag håller tummarna. Hoppas du får en härlig dag!
    KRAM

    SvaraRadera