Related Posts with Thumbnails

onsdag 15 september 2010

So far so good!

Denna vecka har visat sig från den bästa sidan. Fick in affärer igår som täcker både gårdagens och dagens budget och jag hoppas få in lite till idag innan jag checkar ut från hotellet.

Livet på hotell börjar bli rutin och Jocko klagar inte på prinskorvarna och köttbullarna från frukostbuffen som jag smuglar upp på rummet till honom. Stora nöjet på det här hotellet har varit alla de poliser som äter frukost här varje morgon. I´m a sucker for uniformer, av alla de slag. Men vilken kvinna är inte det?

På tal om det... får jag chansen någon gång att träffa sjuksköterskan igen ska jag be honom ha på sig de där vita kläderna... kanske de blå gummihandskarna också, hihi!

Nä mina vänner, jobb, jobb, jobb och glöm inte...

KEEP SMILING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar