Related Posts with Thumbnails

onsdag 22 september 2010

Trött!

Känns som det här varit världens längsta dag och jag är trött, så trött. Är äntligen hemma igen efter en dag med chefen med på alla möten, timmar i bilen och det känns som jag inte orka säga ett ord till på hela veckan som jag pratat.

Men jag är inte bara jobbtrött idag utan det är en av de där dagarna då saker kommer upp till ytan och blåa skyltar med vit text blir jobbiga att se. Jag trycker gasen i botten och åker åt motsatt håll och jag önskar att att man kunde göra så med allt, åka åt motsatt håll.

Tankar snurrar i mitt huvud och frågor jag har som jag inte kommer att våga ställa med rädsla för att skrämma iväg. Det enda jag vet är att jag inte längre kommer att vilja vara någon "i väntan på" eller "istället för" men hur skyddar man sig mot det?

Jag är så trött och allt är som en gröt och kladdig massa i mitt huvud och därför inga logiska ord. Skulle mest bara vilja ha den där famnen nu att få krypa in i. Efter en sån här dag är det bara en sån liten sak som behövs. Ska det vara så svårt att få?

Det blir soffan i kväll, kanske hämtmat, ja sen blir det nog inget mer.

För den där famnen lyser ju med sin frånvaro...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar