Related Posts with Thumbnails

söndag 19 september 2010

Sån tur...

...att saker som inte är så allvarliga går över snabbt! Eller saker man inte borde lägga så mycket energi på. Så nu är det okej igen.

Lite tid på loppis gjorde susen, fika och lite butikshäng med Azita gjorde säkert också sitt till.

Ja och så har jag varit och röstat också för en gångs skull för ska sanningen fram har jag inte röstat de senaste två gångerna. Ja döm mig gärna men så har jag också fråntagit mig rätten att gnälla de åren. Och jag hade gärna struntat i det detta året också men denna gång la jag min röst för andras skull så jag är ganska nöjd med det valet.

I kväll blir det packning av väskan igen och denna gången blir det Västerås igen och någon dag i Uppsala. Har möte tidigt i morgon bitti så jag ger mig av redan i kväll och denna gång reser jag själv för Jocko ska hem till dagmatte Mia i några dagar.

Ja det var väl det hela...

1 kommentar:

  1. Raring!! Har du nån kväll över, eller hur ser det ut för dig? Kraaam!

    SvaraRadera