Related Posts with Thumbnails

torsdag 16 september 2010

Lånade vackra ord!

jag lindade fingrarna
runt dig, runt din hud, runt
ditt namn - jag ville ha dig inuti
varje timme och varje timme flöt du
närmare, du fångade min kropp, mitt hjärta,
höll mig i din famn, jag var tom innan dig,
innan du fyllde mig - jag ville ha dig inuti
varje timme och varje timme blev jag
fylld och allt annat blev blekt och
grått och betydelselöst för du
fyllde mig med hud och ord

och du fick alla mina tårar

jag har mina fingrar
varsamt lindade
runt dig, runt din
hud, runt ditt namn
jag har dig inuti - varje
timme och du har alla mina
tårar, jag önskar att du fortfarande
höll mig, min kropp, mitt hjärta i din famn


Dessa vackra ord har den HÄR fina tjejen skrivit!
Tack för att du skrev det jag kände...

2 kommentarer: