Related Posts with Thumbnails

torsdag 23 september 2010

Dagens skratt...

...bjöd min vän Mattias på. Han var snäll och kom hem till mig och höll mig sällskap i pausen jag tog från jobbet en stund för att äta frukost (klockan två), dricka en kopp kaffe och ta med mig och hunden på en promenad.

Han berättade om sin utekväll igår och att de hade träffat några väldigt unga tjejer på utestället varpå den ena frågar om Mattias ålder och han berättar snällt om sina 35+ och tjejen talar om att hon är 21 och lägger sedan till...

"Tycker du är så där gubbsnygg"

Att inte jag satte kaffet i halsen. Det var det roligaste jag hört. Stackars söta Mattias. Nog för att jag tycker han är snygg... men gubbsnygg var väl att ta i!

Hahaha....

5 kommentarer:

  1. Ett ensamt hjärta - oinloggad23 september 2010 kl. 16:28

    HA HA HA!! Det var det roligaste! :D Tack för skrattet o hälsa M att han är enbart snygg ;)

    SvaraRadera
  2. Hihi ja lite kul var det allt!

    Ska givetvis hälsa honom det :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha*

    Som den gången när min kollega var till en av våra kunder och skulle packa upp lite varor.. då kommer det in 2 yngre tjejer som börjar prata om förrådet.. varpå den ena säger till den andre.. "det är en gubbe som kommer hit och fyller på skåpen"

    och där står min nästan 40åriga kollega och hör dem prata om honom... jag skrattade så jag TJÖT när han berättade det för mig.

    SvaraRadera
  4. Hahaha men stackaren.
    Ja man får väl inse att man är "gammal" när man passerat de 35... hemska tanke!

    SvaraRadera
  5. haha! gubbe... det är väl när de är över 40..50...55? vi säger 55.

    när jag var 13 kommer jag ihåg att jag tyckte alla män över 18 var gubbar!

    SvaraRadera