Related Posts with Thumbnails

måndag 27 september 2010

Lovepain!

Jag har märkt att efter varje gång jag träffat sjuksköterskan har jag en fruktansvärd träningsvärk i låren och sist lyckades även han få ett blåmärke på ett väldigt speciellt ställe. Men jag tror att det bara är positivt!

Idag kan jag äntligen andas ut efter att ha pratat med mitt förra jobbs advokat och en ganska rejäl summa pengar är på väg in på mitt konto. Efter allt bråk och alla påminnelser på räkningar och inkassokrav så kan jag alltså lägga det där bakom mig, göra rätt för mig och sen är jag äntligen på plus igen.

Måndag alltså! Morgonpromenaden avklarad, frukosten uppäten och uppspydd. Ja Jocko får alltid några skivor pålägg och idag kom de i retur, precis under bordet där jag skulle äta. Tack för det! Så nu är det packning av resväska och iordningställande av mig själv sen bär det av till Uppsala. Där kommer jag befinna mig nu i nästan två månader framåt för vi ska beta av området runtomkring. Det är okej för det är inte så långt hem i fall jag skulle vilja åka och sova hemma nån natt.

Ha nu en bra måndag!

2 kommentarer:

  1. åh vad skönt att det blev uppklarat! :)

    kram.

    SvaraRadera
  2. Ja äääntligen!
    De pengarna behövs mer än väl :o)

    Kram

    SvaraRadera