Related Posts with Thumbnails

fredag 3 september 2010

Inlägg nr 1127...

...och det enda jag har att skriva om är att jag har huvudvärk. Jag har tråkigt och det enda jag har att göra är att skriva om att jag inte har något att skriva om. Snacka om moment 22.

Borde lägga mig men istället ligger jag i soffan och glor på chokladbiten som ligger på bordet och funderar på om jag är chokladsugen men nej inte ens det kan jag roa mig med.

Skrev ju innan i love fridays. Va fan det gör jag ju inte alls det. Det skrev jag ju bara för att jag hittade en snygg bild där det stod och då var jag ju liksom tvungen att använda den och skriva att jo men visst lövar jag fridays. Varför skulle jag göra det? För att det är så jävla roligt att ligga själv i en soffa och stirra på en chokladbit som jag inte ens kan roa mig med att fredagsmysa med? Eller för att det bara är skit på tv:n? Och inte fan vet jag vad jag skulle vilja göra istället heller för att det skulle vara så mycket bättre.

Det är en helt vanlig jävla fredag. Inte för att jag missunnar er andra att mysa med pizza i er älsklings sällskap eller att ni myser i soffan med ett glas vin som ni kan skåla med någon. Inte alls, tro inte det.

Va fan jag får ju lägga mig själv och ha hela sängen för mig själv och slippa höra någon snarka mig i örat eller ligga och känna en unken andedräkt av fredagsölen.

Så tro inte att jag gnäller på något sätt, inte alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar