Related Posts with Thumbnails

måndag 6 september 2010

Att surfa på någon annans våg!

Hon ska bjuda mig på frukost och redan när hon öppnar i klädd träningskläder ser jag hur hon strålar. Leendet är extra stort, ögonen glittrar och kinderna är extra rosiga och på något sätt förstår jag att det inte har med träningen att göra och det visar sig att jag har rätt. Hon har haft sällskap till gymet och med fnissig röst berättar hon om helgen. Om närhet, härliga kyssar och bra sex. Hon berättar om känslan i bröstet och pirret i magen och jag blir varm av hennes glädje och jag blir glad av att hon fått det jag just nu längtar så mycket efter. Men jag unnar henne det för det var betydligt längre sen hon fick det där än jag. Så jag känner att jag surfar lite på hennes glädjevåg och suger åt mig av hennes upplevelse.

Kollegan J och jag har bestämt att denna veckan ska vi jobba ihop. Det är nykundsjagande hela veckan och därför inga inbokade möten klara ännu men idag tar jag några timmar ledigt för att städa upp hemma. Kollegan J är snäll och säger att hon ringer och bokar upp lite möte till oss i veckan så jag behöver inte tänka på det just idag utan kan städa i lugn och ro. Nästa gång blir det min tur att boka upp möte till oss så kan hon surfa på min våg. Men idag låter hon mig surfa på hennes.

Så nu ska jag äntligen ta tag i det här stöket så jag slipper ha det hängandes över mig resten av veckan och kan slappna av när jag kommer hem trött på torsdag. Av en slump visas Rent hus på tv:n och jag kan trösta mig med att så där stökigt och skitigt har jag då rakt inte hemma. Här är det mest lite utspridda kläder och en o annan dammråtta som dansar omkring.

Men som man säger....

"Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete"

Nähäpp, på med musik på högsta volym, kavla upp ärmarna och STÄDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar