Related Posts with Thumbnails

fredag 17 september 2010

Det är sällan jag blir riktigt förbannad eller arg men när människor medvetet försöker göra mig ledsen eller på ren svenska jävlas med mig och lägger sig i saker som de varken har med att göra eller har en blekaste aning om och kommer med påstående tagna ut luften blir jag fullkomligt tokig.

Och om DU tror att DU på något sätt är rolig eller att DU tror att jag inte vet vem DU är så har DU mindre hästar hemma än vad jag trodde! Lev ditt eget lilla patetiska liv och lämna mig och mitt ifred. Och jag måste säga att jag är imponerad av att DU har snokat så grundligt enbart för min skull. Men frågan är hur DU mår vännen eller vilken typ av liv DU har när DU lägger ner så mycket tid på mitt? Frågan är om jag ska känna mig hedrad eller om jag ska bli rädd? Psykopatvarning big time!

Jag har egentligen bara en sak att säga... i alla fall vad som passar sig att skriva här...

IDIOT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar