Related Posts with Thumbnails

torsdag 23 september 2010

Efter pizzan...


...känns det ganska okej faktiskt. Och i morgon är det ju fredag så då känns den här kvällen som är dan före dopparedagen liksom ännu bättre. Fast egentligen är det ju kanske lördag som är dopparedagen, haha, sorry jag kunde inte låta bli!

Nä men fredag är ju ändå fredag och jag har fortfarande inte riktigt vant mig vid att jag faktiskt numera kan ta fredag, ja ni vet, få in den där fredagskänslan, känslan av att nu är det helg, äntligen. Sen är det ju även löningsfredag i morgon och det är ju heller inget jag varit bortskämd med de senaste åtta månaderna så det känns ju så klart helt underbart. Första hela lönen på evighet och det ska bli spännande att se vad som finns i lönekuvertet eftersom jag har en del traktamente att få den här gången.

Men det finns hål att stoppa de pengarna i. Räkningar som ligger efter, 1,5 hyra att betala och vänner och familj som ska få tillbaka pengar de varit snälla att låna ut under min knapra tid. Så ännu är det inte slut med mina loppisförsäljningar för fortfarande behövs extrapengar.

Fast innan jag tar fredag är det en dag på kontoret, möte med psykologen och sen tar jag fredag som börjas med en fika med vännerna på stammisfiket.

Fredag here i come!

2 kommentarer:

  1. trevlig helg, hoppas lördagen blir precis så bra som du vill och är förtjänt av :)
    kram.

    SvaraRadera
  2. Snäll du är :o)
    Det hoppas jag också!

    Detsamma till dig vännen!

    Kram

    SvaraRadera