Related Posts with Thumbnails

lördag 18 september 2010


Tänker inte låta idioter dra ner mig så idag ska jag inte tänka på det mer även om jag inte riktigt kan förstå varför man vill göra andra ledsna på det fula sätt någon gjorde igår. Men jag väljer att ignorera det nu!

Om en stund åker jag till loppis igen. Ska bli mysigt att få träffa fina K igen. Har saknat henne. Är så glad att våra vägar korsades där bland hembakta bullar och gammalt skräp. Hon brukar har gott kaffe med sig och jag längtar efter dagens första kopp. Har rensat ut lite till så jag hoppas dagens försäljning blir minst lika bra som förra veckans. Köpte smör för min sista 20-lapp igår så nu behöver jag nya pengar till nästa vecka. Den där loppisen har fått mig att gå runt de senaste veckorna.

Skönt att veta att snart går jag runt utan att behöva sälja av mina tillhörigheter.

2 kommentarer:

  1. hoppas du får in mycket pengar! själv jobbar jag på pleasme idag.. eller ja, jag får ingen lön... jag får betalt i muffins :p

    kram.

    SvaraRadera
  2. Lycka till med försäljningen, själv ska jag ta en sväng med hojen idag.

    SvaraRadera