Related Posts with Thumbnails

lördag 4 september 2010

Abstinens!

Kramsugen, kelsjuk och lite närhet hade varit som balsam för själen just nu. En famn att krypa in i, läppar att kyssa och händer som smeker mjuk och varm hud. Längtar efter en skäggig kind. Så svag för skäggiga kinder, busiga ögon och ruffsigt hår.

Men det är ju inte som att åka till ICA och handla direkt att det bara är att välja och vraka eller att hugga tag i någon sådär i förbifarten bara. Det går inte ens att beställa på internet även om cyberrymden fullkomligt svämmar över att män som inget hellre vill än att få sätta tänderna i lite kvinnligt kött,, men nej tack!

Ge mig värme, närhet och hångel NUUUUU!

7 kommentarer:

  1. inatt hade jag en märklig upplevelse. jag var hem till en gammal kompis på 'efterfest' (3 folköl var och gammal hårdrock) sen skulle jag sova kvar, bredvid honom. först hade jag alla kläder på mig, sen blev det varmt så jag tog av mig. karlfan rörde mig inte. inte ens lite skedning fick jag! jag hade ju lätt kunnat tänka mig att åtminstone få sova sked, men icke. rätt frustrerande. fast ändå rätt bra när jag vaknade sen. han är fortfarande bara en gammal kompis :)

    men ja, jag förstår hur du känner. värme, närhet och hångel hade inte varit fel.

    SvaraRadera
  2. Meeeen va faan lite sked kunde han väl bjuda på!

    Han kan inte vara frisk ;o)

    Ja fram med mer hångel, NUUU!

    SvaraRadera
  3. Blir det nåt över så skicka hit lite med för jag e grymt sugen jag med...åh!! Vill NU!

    SvaraRadera
  4. Vad är värme, närhet och hångel för något? Jag har något vagt minne av vad det kan vara men är lite osäker. :)

    SvaraRadera
  5. ja, alltså... där ligger en nästan naken len och fyllig och villig kvinna, och han bara somnar? :O ne, han var nog sjuk ;)

    SvaraRadera
  6. Jag kallar det för Hudhunger!!! ha en mysig helg nu. Kram

    SvaraRadera
  7. Hade ni inte spenderat så mycket tid på alla bloggar hade ni haft DET redan NU...som jag :-)

    Tror ni verkligen att MÄN sitter på Blogger och fiskar upp gnäll-kärringar?

    Det är ju PATETISKT!
    :-)

    SvaraRadera