Related Posts with Thumbnails

tisdag 28 september 2010

Huvudet känns en aning nedböjt, stegen är lite tyngre än vanligt och det känns som jag skulle behöva kasta kallt vatten över hela mig för att liksom vakna till liv. Jag har ingen lust idag, ingen riktig ork. Vet att det kan bero på veckan innan nedkomst, eller så är det bara helt enkelt en vanlig tråkig dag då jobb och vardag inte riktigt är det jag känner för. Alla har sådana dagar. Idag är det min tur.

Ska snart sätta mig i bilen. Norrtälje nästa och förhoppningsvis får vi tag på hotell i natt så jag slipper åka alla mil hem igen. Jag hoppas att en lunch med mina kollegor kan få upp vardagstristesshumöret lite. Har packat ner träningskläderna så kanske jag kan träna mig till lite good feelings i kväll på hotellet.

Puss o kläm på er era rumpnissar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar