Related Posts with Thumbnails

lördag 11 september 2010

Jag utnyttjar mina vänner...

...och idag är det Mattias som får stå till tjänst. Han fick åka och köpa en flaska vin åt mig så jag kan skåla med fina sköterskan i kväll och jag har lånat hans nagelklippare och klippt tånaglarna så jag inte behöver riva min dejt med tårna i fall det skulle vara så att jag kanske lägger mina fötter i hans knä. Nu lånar jag hans dator och om en stund hoppas jag på att få en smörgås och lite kaffe.

Visst är jag en hemsk människa och vän?

10 kommentarer:

  1. men gud stackare! har du inte ens råd att köpa en egen nagelklippare? hoppas verkligen vinden vänder snart för nu kan det inte vara roligt att vara petti.. styrkekramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja visst är det synd om mig ;o)

    SvaraRadera
  3. Tur att de älskar mig ändå ;o)

    SvaraRadera
  4. vad ger du dina vänner tillbaka då? tänk på att man kan inte utnyttja sina vänner hur länge som helst även om det är meningen att dom ska finnas där för en jämt. ibland måste man ge lite tillbaka också..

    SvaraRadera
  5. Ja nu var ju det här inlägget med ironi.

    Jag ställer upp för mina vänner lika mycket som de ställer upp för mig.

    Tror det är ömsesidigt!

    SvaraRadera
  6. okej.. men om man har följt din blogg ett tag så får man känslan av att dina vänner ställer upp och räddar dig VÄLDIGT ofta.. men du kanske gör detsamma för dom utan att du skriver om det.. vad vet jag.

    SvaraRadera
  7. Ja men nu är ju det här MIN blogg där jag skriver om MINA problem. Jag hänger inte ut mina vänner och DERAS problem här så det är väl klart att du inte får läsa om det.

    Ganska självklart för mig!

    SvaraRadera
  8. Ja Petra är snäll hon, kommer inte på så här på rak arm när hon sagt nej till mig, och skulle hon gjort det så fanns det nog en riktigt god orsak.

    Magnus

    SvaraRadera
  9. Klart Magnus jag ställer upp, det vet du :o)
    Vänder fiskelinor, hämtar fisk i en spann i nån sjö, kör dig när du är bakis :o)

    Puss

    SvaraRadera