Related Posts with Thumbnails

lördag 3 juli 2010

Möte!

Vi hann inte träffas till lunch utan det blev en sen fika istället och det kändes lika avslappnat och naturligt denna gången också när vi träffades. Han är fin den där killen och gör såna där saker som man liksom gillar lite extra, som när jag gick på toaletten på cafét och han stod kvar i kassan och fixade vår fika och jag får ett sms inne på toaletten från honom där det står:

"Mmm så fina ben du har... bland annat. Kaffet kallnar"

Såna där små saker som i alla fall får mig att smälta. Vi fikade klart och gick sen en runda i gallerian vi var på och han tar min hand och smeker min rygg och det känns bara så där naturligt och när han följer mig ner i parkeringshuset pussas vi hej då och det känns riktigt mysigt.

Innan jag lämnar Stockholm hinner jag med en spontanträff till med en kille jag haft kontakt med i vad vi kommer fram till efter vilda diskussioner någonstans mellan två och fyra år beroende på hur man ser det. Vi har aldrig träffats innan men nu när jag var i Stockholm slängde jag iväg ett sms och frågade om han hade tid för en spontanträff. Efter ett antal felkörningar och ett varv runt Lidingö hittar jag honom äntligen och jag ser hans blonda kallufs på långt håll. Han är precis lika fin i verkligheten som alla bilder jag sett under åren och det konstiga är att det känns som att vi har träffats hundra gånger innan efter alla samtal vi haft under åren.

Vi åker runt och letar efter ett ställe att få sola lite på och hittar en avskild plats vid vattnet och en undanskymd smal brygga som vi precis får plats på båda två när vi ligger jämte varandra och njuter av den varma solen. Vi pratar och myser och sen kör jag tillbaka honom där jag hämtade honom och börja min resa neråt söder.

Det blev ett kärt återseende och min lilla sockertopp höll på att pussa ihjäl mig av glädje när han såg mig. Så mysigt för jag har verkligen längtat efter honom den sista tiden.

Vi satt på altanen och åt gott grillat och drack vin och en nygammal vän Martin kom förbi och höll oss sällskap och underhöll oss med sitt trevliga sällskap. Tack vännen för det!

Vad som händer idag vet jag inte ännu. Njuter bara av att få vara hemma hos familjen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar