Related Posts with Thumbnails

torsdag 29 juli 2010

Ny frisyr!

Någon ska åka typ åtta mil enkel resa idag för att få ny frisyr och det är inte jag. Nej Jocko ska frissas och eftersom den tiden jag hade här hemma blev avbokad blir jag nu tvungen att åka land och rike runt för varken han eller jag står ut längre med den långa pälsen.

Vi ska till någon liten håla ute i ingenstans så jag hoppas jag hittar dit men att jag framför allt hittar hem igen. Så skulle ni inte höra mer från mig så har jag troligtvis kört vilse i storskogen alternativt blivit tagen av trollen.

Så det är vad som står på schemat idag.

2 kommentarer:

  1. Petra.
    Underskatta inte hålor i obygden.
    Även där finns pärlor.


    kram

    SvaraRadera
  2. Njaa, hittade inga pärlor direkt. De kanske gömde sig för mig :o)

    SvaraRadera