Related Posts with Thumbnails

söndag 25 juli 2010

Medaljens baksida!

Förstår ingenting. Går och lägger mig spik nykter men tycker ändå att jag behöver sova lite till när jag vaknar och klockan bara visar på åtta men får en smärre chock när jag vaknar nästa gång och klockan visar 13.20.

Jag är inte bakis men känner mig ungefär såhär *peker uppåt*. Trött, seg och lite okammad men kanske är det vädret. Det gör det liksom legalt att ta det lugnt. Småmyser lite i soffan och tittar ut genom fönstret och ger fingret till allt som sker utanför. Här inne sker ingenting!

Lugnet intar mig idag...

6 kommentarer:

  1. Vad skönt att känna det där lugnet ändå, jag känner mig mest orolig i dag och som jag skrev så vet jag inte varför. Lite jobbigt när man inte vet vad det är som stör.

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där vännen och ofta blir jag lite så där orolig inför mens. Lite pms-störningar alltså.

    Man får nog bara acceptera att man har såna dagar också.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ah, så det är mensen det kan bero på, det är ju dags för den precis nu. Bra, då skyller jag på den denna gång!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Inte alls omöjligt att det är så det är. Känns alltid bra när det finns en anledning :o)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Du kommer nog få en bra helg. Va tacksam för dina vänner.. Vilket jag iofs vet att du är. Trevlig helg vännen.

    SvaraRadera
  6. Tack detsamma Ia!

    Massa fredagskramar!

    SvaraRadera