Related Posts with Thumbnails

torsdag 29 juli 2010

I-lands problem BIG TIME!

Sladdlös mus kräver batterier och den gröna lampan har slocknat och markören på datorn ligger stendöd längst ner i hörnet och har liksom dragit sin sista suck.

PANIK!!!

Måste ha batterier, rusar ut i köket, städskrubben, där ska de finnas. Hmm.... nää inga små gula IKEA-batterier kvar.

Tänker, tänker... har jag en batteridriven klocka?? NOT!
Hmm.... har jag en batteridriven klockradio?? NOT!!

Ahaaa.... *kommer på vad som är batteridrivet*

Hmm... big dilemma. Vilken mus ska få användning för batterierna????

6 kommentarer:

  1. Måste verkligen mössen använda batterierna samtidigt!? ;-)

    SvaraRadera
  2. *S* Du får väl alternera... för jag misstänker att du inte behöver använda båda sakerna precis samtidigt... ;oP

    SvaraRadera
  3. Hihi enda gången de skulle behöva användas samtidigt skulle väl vara vid någon form av p***surfning, och det ägnar jag mig inte åt nåt vidare ;o)

    SvaraRadera
  4. hahahaha underbart I-lands problem.....

    Jag hoppas bägge fick det dom behövde...

    Björn

    SvaraRadera
  5. Nu har du visat hur fin du är i håret nu vill jag se hur fin vovven blev, jag tror han vill det den lilla tofsen.Hund ägare.

    SvaraRadera