Related Posts with Thumbnails

onsdag 14 juli 2010

5 kommentarer:

  1. Betyder det att jag egentligen är tjej? Nåja.. lite väl generaliserat kanske...

    Jag menar.. du själv är ju ute efter en KK, utan kärlek och dejting, så det kanske inte stämmer till 100%?

    SvaraRadera
  2. Ähh vänta nu... jag är INTE ute efter en KK!!

    Att det ska vara så svårt att förstå. Jag vill ha HELA paketet, inte nån KK.

    SvaraRadera
  3. Lite fuskigt att generalisera så igentligen. tror nog att den som skrev så var en kvinna och desutom var förälskad i en man som inte hadde några kännslor för henne. lika så blir vi även män okej då (killar med) utnyttjade på samma sätt. innan jag svamlar för mycket denna kväll efter en del vin och bad i poolen ensam tyvär, så är det nog så att älska kommer vi alltig göra mer än partnern eller vise versa.
    men älskar man innerligt varan så kandet vara i all evighet.
    kramoch hej

    SvaraRadera