Related Posts with Thumbnails

lördag 17 juli 2010

Att förvalta en känsla!

När jag nu känner ro för en gång skull och glädje så gäller det ju att förvalta den känslan väl. Att liksom spara på den, behålla den så länge som möjligt. Gärna stoppa in den i en liten guldask klädd i finaste sammet och gömma den och ta fram den när den behövs som bäst.

För att förvalta den just nu njuter jag bara av nuet. Umgås med mina vänner och därför åker jag ut till havet en stund nu även om solen befinner sig bakom moln för det spelar liksom ingen roll när man få vara när de man älskar.

Jag har en pirrande känsla i min kropp och vill få utlopp för den. Vill göra mig fin och gå ut och träffa folk, dricka mig lite salongsberusad och dansa till härlig RnB så i kväll blir det fest någonstans men vet inte riktigt var ännu men jag ser fram emot det.

Det finns bara njutning just nu...

4 kommentarer:

  1. Det var en trevlig kommentar!

    Lite fantasilös kanske....

    SvaraRadera
  2. Njut av känslan, lev ut den när den nu är här =)
    Hoppas du fick en härlig stund vid havet.

    SvaraRadera
  3. Det var jätteskönt!

    Massa kramar!

    SvaraRadera