Related Posts with Thumbnails

lördag 31 juli 2010

Morgonpromenadstankar!

Jag är glad jag har den här kraken. Det lilla yrvädret som får mig att gå upp tidigare än vad jag kanske annars skulle ha gjort. Vi fick en mysig morgonpromenad. Var tvungen att stanna flera gånger för att bara titta på allt det fina. Näckrosorna i ån som slingrar sig genom den underbara parken där vi går varje dag. Ankfamiljen och de där små duniga bollarna som blir större varje gång vi går förbi och ibland ligger de i en liten dunig hög tätt tätt intill varandra med näbbarna inborrade i varandras fjädrar och jag önskar jag var lika liten och kunde få krypa ner i den där mjuka högen.

Det är så fint allting runtomkring där vi går och jag försöker suga in så mycket som möjligt för snart är sommaren slut och jag vill verkligen hålla den kvar så länge som möjligt. Men det känns som den rinner mellan mina fingrar och allt det där jag vill hinna göra blir liksom inte gjort.

Framför allt önskar jag av hela mitt hjärta att jag kan få njuta av det där gröna, varma, mjuka och vackra med någon som går vid min sida med armen om mina axlar. Stanna och titta på allt det där men ha någon att vända sig mot och få kyssa och sen gå vidare med mitt huvud vilandes mot hans axel.

Kanske snart...

7 kommentarer:

  1. Jag vill också ha hund nu. Ser grymt cool ut !

    Ha en fortsatt bra dag tjejen.
    Kram
    /D

    SvaraRadera
  2. Min vill gärna ha en ny husse ;o)
    Men du får mig på köpet, hiihi!

    Detsamma vännen!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, för några veckor sedan var det jag som fick gå dom där härliga morgonpromenaderna med Jocko.
    I dag för första gången sedan Jocko åkte hem lurade jag med mig Johnny (utan koppel)
    Saknar hans morgonpussar (Nej, inte Johnnys dom
    får jag fortfarande)
    Mommo

    SvaraRadera
  4. Hahaha hade sett lite roligt ut om du hade haft Johnny i koppel :o)

    Han saknar nog mommo också!

    Kram mamma lilla!

    SvaraRadera
  5. Ååååå!!!!!,så fin han blev,vi kanske ses någon gång vem vet.

    SvaraRadera
  6. Ja fast då lär jag ju få veta vem du är innan :o)

    SvaraRadera
  7. Det är bara jag syssling, puss på dig.jag trodde ni skulle komma inom när du var hos mamma, så att vovvarna hade fått träffats, men det kommer väl fler tillfälle hoppas jag.Jag har en Bichon Frise.Var hos mamma ihelgen Johnny spelade det var ett jävla ös ska du veta,Puss,Kram.

    SvaraRadera