Related Posts with Thumbnails

söndag 27 juni 2010

En dag vid havet!


Han var snyggare i verkligheten och trots att jag inte gillar killar som rakar av sig håret kunde jag ändå tycka att han var riktigt attraktiv. Kanske för att jag tycker det är så snyggt med vita linnebyxor på en brun kille och hans skjorta matchade hans gröna fina ögon eller så var det för att han doftade så gott.

Ute vid havet låg vi på filten och pratade om vilka filmer vi gillar och vilken glass som är vår favorit och vi kom fram till att vi hade en hel del gemensamt. Han tyckte om min rumpa och jag tyckte om hans och min låg han och killade på med ett grässtrå.

Vi åt glass och gick en runda och höll varandra i handen och när vi blivit för varma för att ligga stilla på filten åkte vi iväg till ett fik och han bjöd på våfflor och kaffe och när kaffet var uppdrucket drog han mig intill sig och sa att han hoppades på att han fick träffa mig igen. Jag kisade mot solen och mm:ade bara och tänkte på att jag måste ha gjort något bra eftersom han vill träffa mig igen men vet inte om jag vill eftersom jag egentligen väntar på att få träffa han med det mörka tjocka håret som jag vill dra fingrarna igenom. Det här var ju bara en sån där spontangrej som man bara gör liksom utan förhoppningar.

Sen åkte vi hem till mig och myste lite i soffan och han älskar mina fötter och pussar och smeker de och masserade de med olja. Hans gröna ögon lyser och säger än en gång att det här måste vi göra om och jag bara ler.

Vi få se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar