Related Posts with Thumbnails

lördag 31 juli 2010

The partypingla is död!

Hemma igen. Nykter och det innebär att jag kommer vakna utan bakisångest och huvudvärk i morgon. Det var en lugn kväll med pizza och champagne hemma hos Azita sen gick vi tjejer ut på krogen en runda.

Jag har dansat, dansat och dansat sen fick jag nog och ville hem. Det är liksom inte som förr. Antingen börjar jag bli för gammal, för tråkig eller bara helt enkelt less på att behöva gå ut på krogen när jag egentligen hade suttit hemma i soffan med någon under en filt och med ett glas vin.

Det är länge sen nu. Allt för länge sen...

3 kommentarer:

  1. Kom till Sthlm - finns både filt och vin här...

    SvaraRadera
  2. Meen sööt du är!

    Hur ska jag kunna köra hem sen om jag druckit vin då ;o)

    SvaraRadera
  3. Ja du, med lite fantasi så löser vi nog det ska du se... Men du får hålla dig till tåls några veckor tills jag flyttat in i nya lyan. Men jag lägger bubblet på kylning så länge...bara så du vet!

    SvaraRadera