Related Posts with Thumbnails

lördag 17 juli 2010

Jag är mjuk...

...varm och så där fluffig i bröstet igen och jag tror det är där för att stanna nu. I vilket fall kommer jag göra allt för att hålla mig ifrån kanten på det där hålet jag trillat ner i med jämna mellanrum. Jag mår bra, ja... jag gör faktiskt det. Vaknar med den där sköna känslan igen och känner ingen smärta någonstans. Lycklig helt enkelt!

Kanske beror det på solen, kanske på att jag fått ett nytt bra jobb eller kanske beror det på att jag vet att allt blir bra till slut bara man släpper fokus på det som inte är bra. Kanske beror det på att jag fick ny energi av att träffa en människa som gav mig värme och fyllde på mig med något jag saknat länge... ömhet och respekt. Det var en underbar kväll med djupa samtal och fotmassage, gott vin och utbyte av tankar om livet och kärlek. Det som är så svårt. Jag fick somna nära och vakna likadant. En dag vid havet och mys på en filt i skuggan.

Den kvinnan som får den mannen kommer bli lycklig. En av de finaste människor jag mött på mycket, mycket länge!

Tack snälla fina du för allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar