Related Posts with Thumbnails

onsdag 14 juli 2010

Möte!


Jag nöjer jag mig inte med vad som helst för att få det där jag så innerligt längtar efter just nu. Få män får komma mig riktigt nära och det krävs mycket för att jag ska släppa någon inpå. Men vad gör man när man känner längtan, en stark lust och behöver fylla på energin i kroppen i form av sex och ömhet men man lever själv? Ta hem någon för natten ger ju knappast den närheten jag behöver just nu och det är något jag aldrig har tyckt gett mig något.

Jag vill träffa någon som jag kan umgås med, njuta av sällskapet, känna närheten och få ut något socialt men att möjligheten till attraktion och härligt sex också finns men att jag kan få somna brevid den personen utan att behöva vakna med ångest och smyga iväg på morgonen utan få ligga kvar, ha hett morgonsex och kanske fortsätta umgås nästa dag.

Den längtan är så stark men hur gör man för att få till ett sånt möte utan att behöva se det som en dejt med massa förhoppningar som måste infrias och utan att behöva ge mig själv till någon jag inte känner någon respekt och ömhet för?

Mina bästa vänner är män men aldrig att jag skulle använda de för att få det behovet tillfredsställt. ALDRIG! Är man vänner, bara vänner så finns inte den attraktionen där. Då är man KK eller något annat som inte har med riktig vänskap att göra för i den typen av vänskap finns inte sex med.

Men jag har tur. Det finns någon jag lärt känna, någon som visat sig vara en klok, öm och väldigt fin människa. Någon som jag har fantiserat om och som jag känner en enorm respekt för och som jag vet respektera mig. Därför skickade jag ett mail och berättade om min längtan. Längtan efter närhet, sällskap, ömhet och sex och att jag kände att han skulle vara en av de få jag känner som skulle kunna ge mig det.

Han är snygg, attraktiv och singel men som jag är han lite vilse och osäker på det där med kärleken men har desto lättare för möten och han förstod mig precis och kände sig hedrad för att jag ville dela det med just honom.Vi har aldrig träffats och jag ser fram emot vårt möte för jag vet att han kan ge mig allt det där jag så intensivt längtar efter men utan krav, utan förhoppningar men med ömsesidig respekt och värme.

Så i morgon kommer han min "vän" och det kommer säkert bli underbart trevligt. Umgås, dricka lite vin, sova ihop och få vakna och veta att vi har en mysig dag ute vid havet framför oss. Vi ser det inte som en dejt utan som ett möte med ömsesidig respekt där vi kan ge varandra det vi båda behöver just nu.

Glöm inte vinet vännen min!

16 kommentarer:

  1. Är det Alex som kommer?

    SvaraRadera
  2. Nej det är inte Alex som kommer!
    Han är inte singel...

    SvaraRadera
  3. Du är fan en vandrande katastrof!

    SvaraRadera
  4. Tackar ödmjukast för det Tricke!

    Men jag klarar mig tydligen ganska bra som en vandrande katastrof!!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Haha, är han inte? Men heter han ens Alex då? ;)

    SvaraRadera
  6. Du kan få hans mail om du har frågor om honom.

    Det här är MIN blogg och här svarar jag på frågor som gäller MIG.

    SvaraRadera
  7. Vännen, jag glömmer verkligen inte vinet!! Kommer upp så fort köpet är färdigt - och flytt klar :)

    SvaraRadera
  8. Hahaha men sötis ska vi verkligen ha sex???

    Hahaha du är välkommen sötis även om inlägget inte handlade om dig... knäppfia!

    Puss

    SvaraRadera
  9. Hahahaha.....på vilket sätt "klarar du dig ganska bra"?

    Bara för att man har 5 nya sängkamrater i veckan är man inte populär....

    Har du kollat om du är mano?

    SvaraRadera
  10. Grattis! Blir ju avundsjuk, ju... :-)

    SvaraRadera
  11. Men Tricke dicke lilla hur bra är du på att räkna???
    Du är inte dålig om du får ihop 5 sängkamrater totalt detta året.

    Så hit me.... vilka är det???

    SvaraRadera
  12. Anonyma nyfikna jävel - Haha ditt liv är rätt trist eftersom du är så nyfiken vem jag är. Be Petra om min mail om det nu är så viktigt för dig.

    SvaraRadera
  13. Herregud alltså...vilket vrak

    SvaraRadera
  14. Du glömde underteckna Trickedicke!!!

    SvaraRadera
  15. Sicka ufon.. =(
    Kraaaaaaam*

    SvaraRadera
  16. Ja ia och alla verkar samlas på min blogg också!

    Kram

    SvaraRadera