Related Posts with Thumbnails

torsdag 8 juli 2010

GRATTIS TILL MIG!

Fick ett samtal som jag inte förväntade mig förrän nästa vecka.

JAG HAR NYTT JOBB!!!

Fatta att det löste sig IGEN!!!

Den 9 augusti börjar jag en tvåveckorsutbildning i Stockholm så nu har jag faktiskt semester kan man säga. Nu kan jag njuta av ledigheten när jag vet att jag har ett jobb som väntar.

Hämtar ut min tjänstebil veckan innan. Det blir en BMW i 300-serien men bilen är bara en superbonus för jag njuter mest av att jag får ett jobb på ett stabilt företag med ordning och reda, med arbetskamrater, ett kontor att utgå ifrån och en dator och mobil som inte blir avstängd rätt var det är.

Gud jag är nog världens lyckligaste nu!

Önskar jag kunde dela med mig av min glädje till andra som så väl skulle behöva den just idag!

18 kommentarer:

  1. Underbart!!
    Grattis!
    Njut nu av ledigheten.. :)

    SvaraRadera
  2. grattis! :D fan vad skönt.

    har du hört nåt mer från det andra stället?

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni!!!

    Ja Jennie jag har pratat med de men blev inte så mycket klokare av det. Bara ursäkter. De vill jag ska skicka tillbaka sakerna jag har. Jag hoppas bara jag får min lön som jag ska!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Stort grattis tjejen...... det värmer att höra och jag är övertygad om att du kommer göra mycket bra ifrån dig..

    kramar

    Björn

    SvaraRadera
  5. Tack Björn och med två veckor i Stokholm hoppas jag på att få en träff med dig ;o)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Underbart!!!
    Är verkligen superglad för din skull!! =o)

    Kram

    SvaraRadera
  7. åh, du är värd ALL lucka - gud vad glad jag blev för din skull. Saknar dig på msn så jag hade kunnat skrika ut: GRAAAATTTIS FINA SÖTA PETTIWOMAN *glädjetårar*


    ... tydligen gjorde jag det i kommentarsfältet ;)

    *hoppar på stället* du är värd det bästa!!!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis!! Du är ju GRYM!

    SvaraRadera
  9. så himla dåligt. och ja, lönen är väl det minsta man kan begära. jävla konstigt sätt.

    skönt att det ordnade sig med det här jobbet! :)

    SvaraRadera
  10. Ord o inga visor - oinloggad8 juli 2010 kl. 16:58

    Underbart!!! GRATTIS!! Det här behövde du!

    Kramar!

    SvaraRadera
  11. Petra.
    HURRA!
    Vad bra!
    Gratulerar!


    kram

    SvaraRadera
  12. Åh detta missade jag förut! GRATTIS vännen! Guuuud va skoj! Som jag trodde, du hade det som i en liten ask.

    Kramar

    SvaraRadera
  13. Tack alla ni söta. Tänk att det alltid känns så skönt och bra när ni stöttar och finns där. Det betyder jättemycket, hoppas ni förstår det!

    Massa kramar!

    SvaraRadera
  14. Supergrattis! Hoppas det blir bra nu!
    Skicka inte tillbaks några saker FÖRRÄN du har fått all lön du har rätt till!!!!

    SvaraRadera
  15. Härligt chefen! Du reder dig alltid. =) Se till att få arbetsgivarintyg av förra iaf. Tillsammans med lönen såklart, annars skickar jag en Molotov Delux till dem. :P

    SvaraRadera