Related Posts with Thumbnails

torsdag 8 juli 2010

Hur mycket hat kan en människa rymma?

Jag förvånas över hur mycket ilska och hat det kan finnas i en människa. Och jag förvånas över hur någon kan spilla allt det över mig? Vem är jag att påverka en människa så mycket att den kan vräka all jordens skit över just mig?

Men vet du vännen, det är okej. Jag låter dig gärna göra det och låter dig tro att dina hårda ord påverka mig men de gör inte det.

Vet du varför???

Denna gången är det inte jag som som gjort fel och sårat. Denna gången är det du som gjort någon väldigt illa och jag har ingenting med det att göra.

Och vet du mer??

Jag är glad att jag inte är delaktig längre!

1 kommentar:

  1. Jag är uppenbarligen ingen hatare... Jag har en förmåga att bli kär i folk jag inte kan få i stället...

    SvaraRadera