Related Posts with Thumbnails

söndag 18 juli 2010

Varför känns det som om man mördat någon...

...när man bara haft lite kul? Jag hatar att vara bakis men det är en åkomma jag inte slipper undan om jag haft trevligt och druckit mer än ett glas vin.

Har inte ätit frukost ännu och klockan är snart fem men jag har inte ens orkat ta mig upp ur soffan. En runda med hunden är vad jag orkat med idag och nu är det dags igen för att ge honom en till och lite luft till mig sen kanske jag orkar göra mig en macka och en kopp kaffe.

Fy fan för dagen efter!

5 kommentarer:

  1. Ja den är ingen hit. Jag gick upp 10 men gick o lade mig igen o sov till två. Sen har jag mest bara hasat omkring... :o/

    SvaraRadera
  2. Är det åldern eller :o/

    Undrar om det där Resorb funkar???

    SvaraRadera
  3. slicka mitt rövhål

    SvaraRadera
  4. Visst... om det är det du gillar så!!

    SvaraRadera
  5. Resorb tar du innan du startar partandet...
    Dagen efter är för sent)))

    SvaraRadera