Related Posts with Thumbnails

tisdag 20 juli 2010

Petti on a skateboard!



Mia och Hampus kom och gav mig pastaånånköttfärsröra som var najsbajs och jag bjöd på kaffe med polkagrischoklad som också var najsbajs.

Sen bara drog vi iväg till värsta coola stället ba´ med värsta coola snubbarna med stora t-shirts och jeans som knappt sitter uppe och kepsar med coolt tryck och de susade omkring på fyra hjul som ekade mot betongen som var formad som gupp och höga hinder. Hampus var minst av alla men coolast i gänget och droppade och hoppade så kullagrena fick bytas ut på plats och Mia var värsta coola morsan som fixade det och sprang på rampen och hejade på och jag satt mest och önskade att jag var 15 igen så killarna på hjulen hade kollat in mig när jag drog iväg på en bräda och gjorde en backspinn (nej det gjorde jag inte och det kanske inte ens finns nåt som heter så när man åker skateboard men hade jag åkt så hade jag upfunnit det)

Det var coolt i alla fall och nästa gång ska jag ta med mig kameran och ta lite häftiga bilder på grabbarna när de droppar och hoppar!

Ja fan det blir coolt ba´!


6 kommentarer:

  1. Men vart är bilderna då du är cool och åker bräda?

    SvaraRadera
  2. Men ba´jag hade ingen kamera va!
    Värsta svårt att fota ba´när man åker va!

    SvaraRadera
  3. men vilken jävla tönt du är! herregud!

    SvaraRadera
  4. Haha söto! Och jag vet inte, men du Anonyme sak, förstod du inte att hon töntar sig med flit? :P

    Puss på dej Petti

    SvaraRadera
  5. Nej vännen, vissa människor förstår inte IRONI!

    Puss själv!

    SvaraRadera