Related Posts with Thumbnails

måndag 19 juli 2010

En måndag till ända!

Jag fick komma till havet till slut ändå. Magnus var snäll och hämtade mig så mötte vi upp Mattias och Anna vid stranden och hade några timmar ihop i solen och jag fick läsa min bok på filten som jag så gärna ville.

I kväll blev det lite mat på en uteservering med Azita och hennes lillasyster sen fortsatte vi hem till henne så att jag kunde gosa ner mig i hennes underbara soffa och få äta min favoritkaka som hon bakade igår så till kaffet mulade jag in flera rejäla bitar gjorda på godaste jordnötssmör.

Fick några regndroppar på mig när jag cyklade hem och hoppas nästan på lite regn i morgon så jag kan vara hemma och fixa lite. Det är liksom inget man vill göra när det är strålande solsken ute. Men skulle det bli sol i morgon så blir det havet igen.

Åhh jag vill aldrig sommaren ska ta slut!


Ljuvliga kakor!
Saknat Azitas gosiga soffa!

2 kommentarer:

  1. Snickerskakor? MUMS!! Kram fina du, hoppas du mår bra! Kram Ammi

    SvaraRadera
  2. Mmm de är suuuupergoda :o)

    Det är jättebra gumman!

    Hoppas du kommer och hälsar på snart!

    Kram

    SvaraRadera