Related Posts with Thumbnails

måndag 26 juli 2010

Kyss!

Snälla jag behöver dig, bara du
så mycket, genast, nu

Om jag ställer mig lite sådär på tå
då jag dina läppar kanske kan nå
men kommer det någonsin bli som då

Du böjer ditt huvud och tittar ner
möter min blick och du mina tårar ser

Jag står där, jag borde ha stadiga ben
men med dig så nära blir jag bara så klen

Mitt hjärta slår hårt, slår starkt slår fort
att ha dig nära igen är allt för stort
men egentligen inget vi borde ha gjort

Tiden har gått med en ryslig fart
allt borde vara över, färdigt och klart

Jag säger jag med honom för alltid är klar
men i mitt hjärta finns du alltid kvar

Mina minnen kommer jag aldrig att kunna fly
men nu väntar annat, en dag så ny

Men en sista kyss jag jag vill ge dig så kom
sen kan jag lycklig få somna om
 
 
Av Pettiwoman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar