Related Posts with Thumbnails

fredag 23 juli 2010

Kelsugen!

Sov till klockan halv nio i kväll och nu har jag ätit en halv pizza och går fortfarande omkring i morgonrocken. Fredag och jag låter den försvinna i ett töcken.

Jag är kelsugen. Så fruktansvärt kelsugen. Hade velat ha någon här i soffan som jag kunde krypa upp i famnen på, någon som pussade mig i pannan och strök mig över ryggen.

Bara skit på tv:n och inte orkar jag ta mig iväg ut i kväll igen. Det blir en fortsatt ensam kväll i morgonrocken här i soffan.

Kelsugen, kelsugen, kelsugen....

2 kommentarer:

  1. Helt värdelöst när de inte kan sända lite bra program för oss som inte är ute i vimlet en fredagskväll =(

    SvaraRadera
  2. Jaa verkligen!
    Skiter i det här och går och lägger mig istället!

    Kram

    SvaraRadera