Related Posts with Thumbnails

onsdag 14 juli 2010

Inte ensam!

Jag är lyckligt lottad. Jag förstår det när jag tänker efter. Jag är lyckligt lottad som har människor som kramar mig när jag gråter.

Jag grät idag. Öppet bland folk. Kunde inte dölja det. Och under loppet av mindre än en timme hade flera vänner kramat mig. Och någon som betyder mycket för mig tog sig några minuter för att ge några stärkande ord. De ord jag innan idag använde i mitt inlägg...

Du får inte handla efter dina känslor. Du måste handla efter det som är bäst för dig.

Jag är lyckligt lottad som har människor runt omkring mig som håller mig uppe när jag känner mig svag. När det känns som hjärtat ska gråta sönder och jag bara vill skrika JAG ORKAR INTE MERA!

Jag är inte så ensam som jag känner mig. Jag har många fina människor runtomkring mig!

Jag är tacksam för det och tänker på de som är ensamma. Ensamma på riktigt!

5 kommentarer:

  1. Ett BRA inlägg vännen... *Kram på dig*

    SvaraRadera
  2. Jag har mina ljusa stunder ia :o)
    Kram

    Kram Willie vännen!

    SvaraRadera
  3. Mina ögon tåras när jag läser det här inlägget gumman. Du har så jävla rätt!! Se mer av det som vi faktiskt har än det vi saknar.. Kramis

    SvaraRadera
  4. Ja Desi vi borde tänka mer på det när den där ensamhetskänslan kryper sig på!

    Kram

    SvaraRadera